ПСТУ

Професійна спілка таксистів України

    Очікується новий страйк перевізників

    Раздел: Дата публикации: 29-03-2008, 00:00
    Таким чином, перевізники виконали погрозу - вони обіцяли заблокувати центр Києва, якщо міська влада не виконає їх вимог щодо підвищення тарифів на проїзд. Про це повідомив голова Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників Віталій Рева.

    Страйк приватних перевізників почався 12 березня - на міські дороги не виїхали дві третини машин - 2000 з 2500 маршруток, котрі перевозять городян.

    "Перевізники протестували в посиленому режимі, а завтра, якщо не буде відповідної реакції від міської влади, планується проведення активніших дій, тобто виїзду всього транспорту на вулиці міста", - сказав Рева.

    Він додав, що зараз "Київська міська держадміністрація навіть не приймає участі в переговорному процесі".

    Зупинка роботи приватних перевізників, що викликала низку проблем для столичних жителів, пов'язана з вимогою працівників маршрутів підвищити тарифи на проїзд і необхідністю "припинити переділ транспортного ринку на користь зацікавлених осіб, які перебувають при владі".

    Найбільше обурення перевізників, за словами голови організації працедавців-перевізників "Столиця" Валерія Липецького, викликає підтримка за рахунок міського бюджету "Київпастрансу".

    Так, за даними Липецького, реальна вартість перевезення пасажирів на транспорті "Киевпастрансу" складає не 50 коп, а 2 грн 50 коп, тобто 2 грн "Київпастрансу" доплачують як дотації з міськбюджету. Водночасчас, приватних перевізників примушують працювати за давно застарілими тарифами.

    Липецький також відзначив, що приватизацію "Київпастранса" сьогодні вже можна упевнено вважати "прийдешньою реальністю". "Столиця" має в своєму розпорядженні документ, направлений на затвердження Леоніду Черновецкому його першим заступником Денисом Бассом, в якому серед десятків підприємств, що пропонуються до приватизації, значиться також і "Київпастранс".

    Передбачуваний перехід транспортного монополіста в приватні руки, за словами Липецького, призведе до "перекроювання" столичного транспортного ринку, "виживе" із столиці приватних перевізників.

    Разом з тим, він підкреслив, що головною причиною припинення роботи приватного транспорту є фінансова криза, в якій перебуває підприємство, нестача палива, запчастин, а також відсутність можливості платити зарплату.

    Приватні перевізники вимагають підвищення тарифів до 1 гривні при поїздці до 5 км.; 1,5 гривень - від 5 до 10 км.; 2 гривні - від 10 до 15 км.; 2,5 гривень - від 15 до 20 км.; 3,00 гривні - більше 20 км.

    КМДА вважає, що все вирішено. Потрібен тільки час на узгодження деталей


    У мерії Києва тим часом заявляють, що висунуті приватними перевізниками вимоги потребують опрацювання, і їх неможливо узгодити протягом одного дня. Про це повідомив начальник Головного управління транспорту КМДА Іван Шпильовий, коментуючи запитання, чи можна розцінювати завершення сьогодні акції протесту перевізників у центрі міста як те, що уже усі спірні питання між владою столиці та приватними перевізниками узгоджено.

    "Переговори закінчено. Вони поїхали на роботу. Умови були запропоновані ще вчора. Приблизно вони такі й будуть. Протягом 2-3 днів їх треба опрацювати, вони повинні бути у правовому полі, вони повинні відповідати рішенням. І потім у робочому порядку все вирішимо”, - сказав Шпильовий.

    За його словами, на сьогодні перевізники направили владі ряд вимог, серед яких, наприклад, внести до складу тендерного комітету представників їхніх організацій.

    "Чи можна це юридично – треба питання вивчити, оскільки Антимонопольний комітет говорить, що, мабуть, не можна, тому що якщо ця людина буде у тендерному комітеті, то буде відстоювати інтереси того, яку асоціацію представляє", - сказав Шпильовий.

    Другою вимогою перевізників Шпильовий назвав внесення змін до умов проведення конкурсу з обслуговування того чи іншого маршруту у Києві. "Але рішення про умови затверджено рішенням Київради, і так різко прийняти інше рішення ми не можемо. Тобто, щоб внести зміни, треба питання грамотно сформулювати, винести на розгляд сесії Київради", - підкреслив начальник управління.

    Щодо того, чи вдалося домовитись з питання встановлення нових тарифів на перевезення, оскільки є заяви, що влада міста згодна відпустити тарифи, але у межах 0,75 – 1,75 грн, Шпильовий відповів: "Нічого подібного. Якщо ціни відпущено, то вони (водії – прим. ред.) працюють за тим тарифом, який бажає перевізник".

    На уточнююче запитання, чи дозволила міська влада перевізникам встановлювати будь-яку ціну на перевезення, він сказав: "Так", але при цьому зазначив: "Ми їм не встановлювали (тарифи – прим.ред.), ми їм погоджували".

    "Або навіть не ми ціни їм погоджували, а тендерний комітет. Коли перевізник йшов на конкурс, його запитували: за яким тарифу ви будете працювати. І він говорив: я працюю по 1,5 грн. А в договорі ми фіксуємо, що на тендері він отримав право роботи при такому ось тарифі", - пояснив Шпильовий.

    За його інформацією, перевізники завтра страйк продовжувати не будуть. "Вони будуть працювати. А більше половини вже сьогодні поїдуть на вечірній пік на роботу на свої маршрути", - додав Шпильовий.

    Черновецький обурений бажанням перевізників залізти в кишеню до киян і не піддаватиметься на шантаж


    Київський міський голова Леонід Черновецький заявив, що страйк, який влаштували в центрі Києва приватні перевізники, він оцінює як спробу шантажу і тиску на міську владу, яка всіма способами стримує зростання тарифів для киян, повідомляє прес-служба КМДА.

    "Порушення громадського порядку, яке влаштували несумлінні приватні перевізники в центрі Києва і яке несе за собою кримінальну відповідальність, очевидно узгоджене з керівництвом МВС. Інакше пояснити ці безлади неможливо. На жаль, МВС не підпорядковується київській владі, і ми не можемо зупинити це неподобство самостійно", – пожалкував Черновецький.

    Київський міський голова заявив, що існує думка, що проти Києва ведеться цілеспрямована боротьба за підвищення тарифів для киян. І ведеться вона за допомогою хабарів і під політичними гаслами.

    Мер усіх киян підкреслив, що ніколи не піддаватиметься спробам шантажу, тим більше, якщо це відбувається всупереч інтересам киян.

    "Я ніколи не погоджуся на переговори, які хтось намагається проводити з позиції сили. Ми вже сьогодні витіснили з центру Києва велику кількість небезпечних для життя старих маршруток, які порушують правила руху і знижують якість сервісу для киян. Їх водії так само без поваги ставляться до пасажирів, як і власники-перевізники до державної і міської влади", – заявив мер Києва.

    "Цього року завдяки рекордному бюджету, створеному моєю командою, нам уже на 70% вдасться замінити допотопні і небезпечні для громадського руху і для життя пасажирів маршрутки на новий громадський транспорт. А наступного року ми переможемо це паскудне явище остаточно", – підкреслив Леонід Черновецький.

    "Я хочу, щоб кияни розуміли, що розвал громадського транспорту стався за минулої влади, у якої не було ні грошей, ні сил, ні бажання навести у цій сфері лад. У нас же є і кошти, і воля, щоб забезпечити киян надійними, сучасними автобусами, тролейбусами і трамваями європейського рівня з кондиціонерами і високим рівнем сервісу. І це одне з моїх пріоритетних завдань у роботі на благополуччя киян", – заявив Київський міський голова.

    "А поки я прошу вибачення за незручності, тимчасово створені цими несумлінними пасажироперевізниками, сподівання яких не виправдались: транспортного колапсу не сталося, і міський громадський транспорт справляється з навантаженням. Я не дозволю приватним перевізникам лізти до кишені киян заради особистої наживи. Тому що столична влада думає не про корисливі інтереси, а про спільну справу, яка стосується всіх киян", – підкреслив Черновецький.



    Джерело: newsru.uaскачать dle 10.5фильмы бесплатно
    Нова реформа ринку запрацює не раніше 2013 року

    Нова реформа ринку запрацює не раніше 2013 року

    Минулої середи, згідно заяви керівника держадміністрації Києва, яка була адресована журналістам, зараз жодні зміни, котрі якимось чином позначаться на приватних перевезеннях, не плануються, можливо, вони будуть впроваджені не...

    У Рівненському прес-клубі відбулася спільна прес-конференція

    У Рівненському прес-клубі відбулася спільна прес-конференція

    У м.Рівне 6 березня 2007 у Рівненському прес-клубі відбулася спільна прес-конференція представників Рівненського територіального відділення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті, громадської організації...

    Таксі до Євро-2012 різко подорожчає

    Таксі до Євро-2012 різко подорожчає

    Справжнє випробування перевізникам та пасажирам готує "Євро-2012". Отже, до футбольної першості влада планує легалізувати всіх перевізників. У зв'язку з цим і далеко не всі з сьогоднішніх "бомбив" фінансово зможуть собі дозволити...

    На громадський транспорт збираються встановити алкозамки

    На громадський транспорт збираються встановити алкозамки

    Поки ініціатива поширюється на Підмосков'ї. З рекомендацією встановити алкозамки влади звернуться до всіх перевізників, повідомляють «Известия» з посиланням на заступника міністра транспорту Московської області Юрія Фельд....

    Таксисти не вийшли на страйк

    Таксисти не вийшли на страйк

    Приватні візники Тюмені погрожували не вийти на лінії і не приймати заявки. Страйк має сенс, коли у її ініціаторів є чітка позиція. Ось і в цьому випадку з позицією все зрозуміло: переглянути недавно вступив закон про таксі і...

Оцените работу движка

image
image
image
image
Мета сайту

Метою Профспілки є здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.
Ключевые слова

новости, по, шаблоны

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
SLEEK, автор: . .