Автоновини

Ремонт ходової Шевроле Авео Т250. Запчастини і ціни

Підвіска Авео Т250 побудована по "класичному принципу" бюджетних автомобілів – спереду стоїть незалежна підвіска типу "Макферсон", а ззаду розташована торсіонна балка. Тому і деталей для заміни більше саме в передній підвісці, хоча і в задній є свої "витратні матеріали". Колишній работнік СТО, якому доводилося часто стикатися з ремонтом саме передньої підвіски, розповів про це трохи більше.

Підвіску цієї машини не можна назвати проблемною, але багато хто відзначає характерне "бурмотіння" в передній частині. Іноді власники Авео добираються навіть до таких модернізацій, як вставка пружин в конструкцію ШРУСа в спробі усунути стук. Хоча найчастіше будь-які проблеми вирішуються заміною на деталі надійного постачальника з хорошим ресурсом або посиленою конструкцією. Керівник автопорталу, де люди часто запитують не тільки про ремонт, а й про запчастини, які краще ставити і які можна вибрати, якщо обмежений бюджет. Так що спочатку пройдемося по деталях підвіски, які виходять з ладу найчастіше, а потім розглянемо й інші.

Амортизатори, їх опори, підшипники, відбійники і пильники

Основна причина стуку і шумів у передній підвісці Авео – це прискорений знос верхніх опор передніх амортизаторів. Деталь в оригіналі настільки слабка, що концерн GM усвідомив свою помилку і видав посилені опори з іншим ОЕ-кодом, які і замінюють усі "авеоводи". В результаті опори відхажують пробіг, якого вистачає на дві заміни амортизаторів.

Що стосується самих амортизаторів, то їх ресурс коливається від 60 до 90 тисяч, що не так вже й багато, особливо якщо це 60 тисяч, а не 90. Плюс-мінус стільки ж ходять і всі супутні деталі – підшипники, пильники і відбійники. Проблема в тому, що заощадити на захисних елементах не вдасться, навіть якщо їх стан ще задовільний.

На пробіг ще одних амортизаторів їх все одно не вистачить і в результаті у вас два варіанти. Або через 20-30 тисяч знову розбирати всю стійку, або залишити як є, але тоді вбиті пильники і відбійники вб'ють амортизатор завчасно і він відходить не 60 тисяч, а 30-40. У будь-якому випадку виходить, що дешевше замінити захисний комплект разом із заміною амортизаторів.

Задні амортизатори ходять більше, але не набагато – зазвичай їх вистачає на 70-100 тисяч кілометрів. Так само як і всі деталі "навколо амортизатора".

Деталь

Бренд

Код

Ціна, грн

Амортизатор передній лівий

GM

96980824

1460

KYB

333418

1220

Mando

EX96410167

820

StarLine

TL C00102/3

890

Амортизатор передній правий

GM

96980825

1460

KYB

333417

1220

Mando

EX96410168

820

StarLine

TL C00102/3

890

Амортизатори задні

GM

96980829

1425

KYB

443399

805

Mando

EX96494605

850

StarLine

TL D36845.2

615

Опори передніх амортизаторів

GM

96653239

290

Опори передніх амортизаторів (посилені)

GM

95015324

375

CTR

CVKD-79

175

Опора заднього амортизатора (з підшипником)

GM

96456713

260

Опорний підшипник амортизатора переднього

GM

96535010

205

Пильник амортизатора переднього

GM

96535162

130

Відбійник амортизатора переднього

GM

96535006

95

Пильник амортизатора заднього

GM

96535008

210

Відбійник амортизатора заднього

GM

96494604

230

Пилозахисний комплект на 2 передніх амортизатора (2 пильовика + 2 відбійника)

KYB

910010

425

Пилозахисний комплект на 2 задніх амортизатора (2 пильовика + 2 відбійника)

KYB

910094

660

Сайлентблоки задньої балки

Ще одна деталь, ресурс якої в Авео міг би бути більшим. А так через 80-90 тисяч кілометрів позаду починає поскрипувати, і при цьому у машини погіршується курсова стійкість. Ситуацію може пояснити той факт, що ці сайлентблоки стоять і на Aveo, і на Daewoo Matiz. Але так як маса у Авео істотно більше, то і ресурс деталі знижується.

Більшість автовласників вирішує цю проблему установкою сайлентблоків від Golf IV. До речі, ви також можете зіткнутися з тим, що в деяких магазинах вам можуть не продати сайлентблок окремо, тому що згідно з рекомендаціями заводу потрібно міняти балку в зборі. Але сайлентблоки легко пробиваються по ОЕ-кодам.

Деталь

Бренд

Код

Ціна, грн

Сайлентблок задньої балки

GM

96535146

605

Meyle

29-14 710 0000

375

febi

45716

450

Profit

2307-0635

290

Сайлентблок задньої балки від Golf IV

Lemforder

21236 01

365

Сайлентблоки важелів і важелі

Задні сайлентблоки переднього важеля передньої підвіски – ще одне слабке місце, ходять близько 60 тисяч. GM і тут врахували запити ринку, і крім рідних сайлентблоків із прорізами пропонують посилені суцільнолиті деталі.

При цьому передні сайлентблоки переднього важеля практично вічні. Точно такі ж живучі і важелі підвіски – не вимагають заміни, тільки якщо ви їх не пошкодили.

Деталь

Бренд

Код

Ціна, грн

Задні сайлентблоки переднього важеля

GM

95479763

105

Stellox

87-07491-SX

120

febi

30916

200

Задні сайлентблоки переднього важеля (посилені)

GM

95975940

245

Profit

2307-0633

90

Передні сайлентблоки переднього важеля

GM

96535087

155

Profit

2307-0634

50

Важіль підвіски передній нижній правий

GM

96870466

1300

Важіль підвіски передній нижній лівий

GM

96870465

1300

Тяги і втулки стабілізатора

Ще одне слабке місце – деталі стабілізатора передньої підвіски. Втулки і тяги ходять по 60 тисяч кілометрів (а по поганих дорогах і того менше), і при зносі починають стукати. Ці деталі теж вважаються однією з основних причин стукотіння в передній підвісці Авео.

Часто автовласники цілком серйозно називають тяги стабілізатора таким же "витратниками", як і фільтри. На моєму автопорталі не раз скаржилися на малий ресурс і питали якої фірми краще поставити. Особисто я раджу CTR. Ця компанія поставляє багато деталей підвіски і на конвеєр, і в коробки GM, до того ж пропонує посилені тяги стабілізатора.

Деталь

Бренд

Код

Ціна, грн

Тяга стабілізатора передня (ліва, права)

GM

96391875

400

CTR

CLKD-8

210

Тяга стабілізатора передня (ліва, права), посилена

CTR

CLKD-22

290

Втулки стабілізатора (ліва, права)

GM

96653351

66

CTR

CVKD-35

30

Але якщо у вас є гроші, то все ж варто купити Meyle или Lemforder. 

Підшипник маточини

Передні підшипники маточини не так довговічні, як задні. Але ресурс сильно залежить від умов експлуатації автомобіля. Також допомагає поставити деталь преміум-сегмента – тоді хороший ресурс забезпечений.

Деталь

Бренд

Код

Ціна, грн

Підшипник маточини передній

GM

95983139

1045

Stellox

43-28011-SX

295

FAG

713 6446 60

690

Підшипник маточини задній

GM

94535214

1100

Stellox

43-28711-SX

585

FAG

713 6303 00

630

Пружина підвіски

Ця деталь досить довговічна і мало у кого просідають оригінальні пружини. Тому їх заміна – дуже рідкісний випадок.

Деталь

Бренд

Код

Ціна, грн

Пружина підвіски передньої

GM

96653237

905

Lesjofors

4014206

710

KYB

RC2137

800

Пружина підвіски задньої

GM

96653225

860

Lesjofors

4214204

660

KYB

RC5789

745

Рульова тяга і наконечник рульової тяги

Це деталі рульового управління, які прослужать вам довго, як і належить – більше 100 тисяч кілометрів. Нарікань до їхньої роботи немає. До речі, не обов'язково міняти тяги або наконечники відразу з обох сторін – досить замінити несправну деталь. Але їхати на регулювання "розвал-сходження" після такої процедури – обов'язково.

Деталь

Бренд

Код

Ціна, грн

Наконечник рульової тяги (лівий, правий)

GM

93740722

800

CTR

CEKD-13L

270

Рульова тяга (ліва, права)

Lemforder

31098 01

430

Кульова опора

Ще одна запчастина, яка у ходової Aveo рідко вимагає уваги. Якщо чуєте спереду клацання або машина виляє при їзді прямо – прийшов час міняти кульові. І радує що відбувається це не частіше ніж раз на 100 тисяч.

Деталь

Бренд

Код

Ціна, грн

Кульова опора (ліва, права)

GM

96535089

550

CTR

CBKD-10

260

Stellox

52-73005A-SX

190

В цілому ось саме такі варіації запчастин, які рекомендую ставити для підвіски даного автомобіля. Фірму ви можете вибирати по своєму гаманцю, але сильно бюджетний варіант –  це не найкращий вибір, адже, як усім відомо, "скупий платить двічі", довго такі запчастини не прослужать. Доведеться тисяч через 20-30 знову шукати гроші на запчастини, плюс ще й на заміну, якщо ви самі за ремонт не беретеся, хоча все можна зробити самому і їхати в сервіс хіба на сходження-розвал. Проблеми можуть виникнути лише при заміні підшипника задньої маточини. Фотозвіт і покрокове керівництво по цій роботі я розміщував вже на etlib.ru. Можете знайти і скористатися.

Середній чек, при якому найближчі 50 тис. км не потрібно буде думати про ремонт підвіски, вирішивши всі проблеми за раз, обійдеться в 7000 грн. Головне пам'ятайте, що краще якщо ви поміняєте всі деталі відразу, а не по черзі, адже поки будете збирати на одну деталь, інша буде "псувати" вже нову. Так що якщо робите для себе, то не скупіться – це дозволить заощадити. Ставити все найдешевше є сенс хіба коли хочете продати подорожче.

  • Теги:
  • Chevrolet Aveo
  • ремонт ходовой

Related Articles

Back to top button
Close
Close