ПСТУ

Професійна спілка таксистів України

    Експерти: права для скутерів - гримаси бюрократії

    Раздел: Дата публикации: 31-07-2012, 16:32
    Експерти: права для скутерів - гримаси бюрократії
    Улюблений засіб пересування підлітків і хіпстерів - 50-ти кубові скутери - знову опинилося під пильною увагою Державтоінспекції, яка заявила про необхідність ввести під них окрему категорію у водійському посвідченні. Експерти ж впевнені, що з цієї затії знову нічого не вийде.
    В кишить мурашнику сучасного міста, де потужні машини марно спалюють бензин, простоюючи в нескінченних пробках, втіленням швидкості все частіше є не благородні лінії спорткара, а пухкі боки крихітного моторолера. Популярність цього виду транспорту зростає - згідно зі статистикою, в Росії щороку продається близько 30 000 скутерів, а загальна їх кількість наближається до півтора мільйонів. Зростає і число аварій: якщо в 2008 році, за даними МВС, пригод з їх участю було 3,6% від загального числа, то в 2011-му - вже 5,3%. А за шість місяців 2012 року, водії моторолерів здійснили вже близько трьох тисяч ДТП, причому 170 з них зі смертельним результатом.


    Російське законодавство якось прогледіло малооб'ємні скутери: для управління ними не потрібно чекати 18 років, не потрібно отримувати права або хоча б вчити ПДД - сів, та поїхав, як на велосипеді. Можливо, в радянські часи характеристики 50-ти кубових движків не сильно-то й різнилися з велосипедними педалями, але сучасний скутер з варіаторной коробкою має «максималку» в районі 60-70 км \ год, а динаміці розгону позаздрять багато автомобілів. При цьому вартість підтриманого апарату з Японії коливається в межах 25-40 тисяч рублів - вельми привабливо для підлітків і тих, хто хоче відчути себе «не під контролем» на дорогах загального користування - за статистикою МВС, кожний тринадцятий скутерист, який потрапив в аварію, був п'яний.
    «Це дійсно велика проблема, тим більше що в більшості випадків цими транспортними засобами керують неповнолітні, які не володіють водійським майстерністю», - цитує сайт Державтоінспекції заступника начальника Управління правового регулювання та пропаганди безпеки дорожнього руху ГУОБДД МВС полковника поліції Володимира Шевченка.
    Полковник підкреслив, що саме відсутність водійського посвідчення для управління мопедом і є коренем усіх зол: «Ця обставина породжує безкарність, адже штрафи за порушення ПДР такими водіями сьогодні мізерно малі, а от небезпека порушники на мопедах представляють реально велику».
    Проте експерти, опитані Autonews, дотримуються протилежної думки. Так, наприклад, віце-голова Руху автомобілістів Росії Леонід Ольшанський заявив, що ця ініціатива - не більш ніж «чергова піар-акція ДАІ»: «Які права, який ПТС, про що вони взагалі говорять? На одному скутері може їздити весь двір, вся сім'я, особливо на дачі - яку небезпеку вони там представляють? А коли я під'їжджаю до таких місць, де збираються підлітки на скутерах, так вони прямо мені кажуть: «Будемо тікати, не будемо підкорятися!» Так що нічого у них не вийде ».
    З ним солідарний і депутат Державної Думи В'ячеслав Лисаков - на його думку, більшість моторолерів осідає в селах або використовується для переміщення по дворовим територіям, і ніколи не виїжджає на трасу, а, значить, не представляє загрози. Зобов'язувати їх власників отримувати права або ставити свою двоколісну техніку на облік, означало б просто піддавати їх непотрібної бюрократичної процедури.
    При цьому депутат вважає, що Росії варто придивитися до світового досвіду: «В Іспанії, наприклад, управляти скутером вчать зі школи, а в Словенії влади дотепно вирішили проблему - там скутер до 50 кубів має жорстке обмеження по швидкості - 25 км \ год - і відповідну жовту табличку ззаду. На нього ніяких документів не потрібно - хоча, технічно, вони можуть їхати шістдесят, навіть 80 км \ год Виходить логічно: хочеш переміщатися з комфортом, не поспішаючи, будь ласка! Хочеш швидше - будь люб'язний підкорятися всім тим же обмеженням, що і автомобіліст ».
    А голова Комітету по захисту прав автомобілістів Олексій Дозорів переконаний, що ДАІ і зараз володіє всіма необхідними повноваженнями для боротьби з двоколісними порушниками: «Я сам три роки тому пересів на скутер - і влітку їжджу тільки на ньому, для економії часу. Тому в мене подвійне ставлення. З одного боку, я бачу безліч неповнолітніх скутеристів, які нехтують захистом, шоломами, не знають і не дотримуються правил дорожнього руху. З іншого - обмеження вб'ють скутер як понад мобільне транспортний засіб. Думаю, було б достатньо, якби ГИБДД просто виконувало свої прямі обов'язки - зупиняти і штрафувати порушують скутеристів. Нехай хоч на 200 рублів - для підлітка і це гроші. Але ж інспекторам це не цікаво - їм подавай позбавлення прав, «дорогі» порушення. Це також як і з велосипедистами - вони їздять поперек потоку, вночі без фари, і даішників це анітрохи не хвилює ».
    Зазначимо, що приборкати цей верткий вид транспорту ГИБДД намагається з 2009 року, але не даремно, мабуть, назва «скутер» походить від англійського «to scoot» - «тікати». Ідея змусити скутеристів отримувати права або реєструвати свою техніку не знайшла підтримки в уряді, і окрема категорія «М» у водійському посвідченні нового зразка так і не з'явилася.скачать dle 10.5фильмы бесплатно
    На дорогах Росії творяться безпрецедентні речі

    На дорогах Росії творяться безпрецедентні речі

    Кількість аварій, в тому числі зі смертельним результатом, в Росії залишається гнітюче високим. У 2011 році було зареєстровано 200 000 дорожньо-транспортних пригод, майже 28 000 чоловік загинуло. Прем'єр-міністр РФ Дмитро...

    Москвичі стали їздити гірше на 70%

    Москвичі стали їздити гірше на 70%

    Статистика - показник неоднозначний. Цифри залежать від безлічі факторів, і далеко не всі вони об'єктивні. Якщо говорити про статистику аварій чи порушень ПДР, то на них впливає не тільки реальне збільшення або скорочення даних...

    Число попавшихся на камеру виросте в 22 рази

    Число попавшихся на камеру виросте в 22 рази

    Тільки за перше півріччя автоматичні камери зафіксували на дорогах столиці більше мільйона порушень правил дорожнього руху. Однак це ще не межа: нові комплекси та додаткові мобільні камери «Паркон» здатні, за деякими даними,...

    Медведєв засмучений статистикою ДТП в Росії

    Медведєв засмучений статистикою ДТП в Росії

    Прем'єр-міністр РФ Дмитро Медведєв назвав «Безпрецедентний» кількість ДТП в России и число людей, в них постраждалих. Для Виправлення ситуації в кращу сторону глава російського Уряду запропонував розширити застосування...

Оцените работу движка

image
image
image
image
Мета сайту

Метою Профспілки є здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів Профспілки.
Ключевые слова

новости, по, шаблоны

«    Январь 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 
SLEEK, автор: . .